Josefins Värld

Torsdag

Kategori:

Idag har jag äntligen fått Elias sandaler från Bobux, de är så ljuvliga, mycket finare än vad jag trodde de skulle vara. och just att de är riktigt skinn är ju underbart.

Idag har jag varit på Ikea- igen med mamma och Sofia, köpte lite handukar och 2 nya temuggar, hittade även en tunika till mig på hm, en helt vanlig blå, men helt i min smak,

vi köpte tyg till mammas altan idag, hon tänker köra med rött i år, tror det kan bli riktigt bra, och jag har fått äran att fixa på hennes lilla altan, det ser jag fram emot jätte mycket. ni ska absolut få se bild då jag är klar, tänkte försöka börja sy kuddar så snabbt som möjligt.

vet ni vad?? klädskåpet är nu snart klart, jag har till och med börjat plocka in kläderna, och man får väl säga att jag är helt nöjd, lite skavanker här och där men vadå det är ju handmade haha.

Ha en fortsatt trevlig kväll
   // Josefin


Elias sandaler


Muggarna från Ikea


Lillis ville oxå vara med på bild:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: