Josefins Värld

Tand?

Kategori: Hemma hos oss

Idag har vi tagit det lugnt eftersom Elias inte är i sin bästa form kanske en tand på väg??
Vi skulle egentligen ha åkt till Ikea med Ingela och William, men förhoppningsvis är vi på G imorgon:)
Jag ska köpe lite hyllor hit hem, känner verkligen att vi har hittat en stil hit hem nu som känns bra för både mig och Daniel. Ganska mycket i gammal stil speciellt detaljer, men ändå efter Daniels önskemål-Vitt. Men jag kan säga att det inte är lätt att hitta just de saker jag vill ha, så i sommar kommer det bli mycket måla.

Har pratat med min Kusin Johanna och lilla Jack idag, tänk att Jack redan fyller 3 år tiden går så fort, ser verkligen fram emot att vi får träffas i sommar allihopa. Det har gått alldeles för lång tid sen sist.

Just nu dags för Andra Avenyn på Web Tv.

Lite bilder från hemmet:


Kudde från Ikea


Ved/blom korgen från Jysk.


Stenen jag fick av Daniel igår, ligger nu i vårat fönster.♥


Vardagsrummet i förvandling





Underbara prins, Kärleken är oändlig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: