Josefins Värld

spontan shopping

Kategori:

Just kommit hem från en spontan shoppingrunda, vi handlade lite saker till hus och hem. ska försöka få det lite sommarfräscht här hemma.
Fick en underbar sten av Daniel förrut som det står Jag älskar dig på. man blir ju alldeles rörd, vilken underbar man jag har,  Kärleken är oändlig, bild kommer självklart!
På tal om Daniel han gick precis ut och målade lite på mitt klädskåp, jag ville ju helst göra det själv, men Daniel tyckte så synd om mig att stå ute då det är kallt.. En en gång underbar man eller hur?

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Tjena
    mamma och jag sitter och beundrar din blogg, fina bilder. se bara till så att inte vi är fula på någon bild. Ha det bra och krya på dig!

    Kram Sofia och mamma

    2008-05-18 | 22:28:53

Kommentera inlägget här: