Josefins Värld

Söndagkväll

Kategori:

Vi har haft en riktigt soft Söndag idag, jag och Elias tog sovmorgon imorse och sov säkert till 11, sen åkte vi till Birsta och shoppade lite kläder till mig. en och annan pryl blev det ju som vanligt till Elias oxå. passade på att testa våran nya vagn idag, kändes sådär inge fel direkt men inte så att jag gillade den supermycket. Men den här vagnen är ju bara till att användas då vi har riktigt trångt i bilen men ändå behöver en vagn.

Ikväll va vi bjuden på middag hos Ingela och Andreas. Alltid lika skoj. blir antagligen till att fara dit imorgon igen då Daniel ska hjälpa Andreas lite med ett altanbygge. Ingela och jag tänkte passa på att ha lite tjejkväll medans med klännings provning och frisyrer.

Hinner jag imorgon ska jag fara och köpa färg till klädskåpet, vill så att det ska bli klart nångång men den dumma tiden räcker ju aldrig till...

Just nu dags att umgås med min älskling sen sovdags
 Kram

Här kommer lite bilder från helgen:


På promenad i Sthlm

Va bara tvungen att ta ett kort på detta hav av blommor

Syster Yster

Elias

Mitt underbara hjärta

Elias på väg till Sthlm i bilen......

........och mamma bredvid

En bild på klädskåpet, förhoppningsvis snart klart, bilden ligger ner vet inte hur man får den åt andra hållet.

Det underbara tåget

Förvarings ask till klädskåpet

Kommentarer

  • http://TUMADRE.blogg.se säger:

    fina bilder!
    jag gilalr din header och bakgrund också :)

    2008-05-11 | 23:38:42
    Bloggadress: http://TUMADRE.blogg.se
  • Kristina säger:

    vad är det för vagn då? *nyfiken* kan du inte lägga upp bild på den?

    2008-05-12 | 15:54:13
    Bloggadress: http://kissegirl.bloggagratis.se
  • maria säger:

    Men Jossefniss, det är ju inget tåg, det står ju till och med "spårvagn" på det! :-D

    2008-05-16 | 23:11:38

Kommentera inlägget här: