Josefins Värld

Sjuk

Kategori:

igår drabbades jag av fruktansvärt halsont, och det sitter kvar idag, vill verkligen inte bli förkyld.
känner att jag borde vara hemma och vila men vi ska ändå fara till mamma och pappa på middag, men som det känns nu blir det en tidig kväll.

Är jag bättre imorgon ska vi fara och fiska uppe i kramfors, vore ju inte helt fel om det blev lite varmare oxå.

Jag har äntligen beställt tid till frissan, så i början på Juni då ser man normal ut i håret igen. tror jag ska göra  ljusa slingor och klippa det kortare, känns fräsch med lite ljusare hår till sommaren.

Vi har oxå hunnit med att boka in en till Sthlms resa i slutet på Maj, då ska jag handla fest klänning till bröllopet vi ska på i September, det är min kära kusin Anna som gifter sig. Hoppas att jag hittar nån klänning som är riktigt prinsessig och elegant, gärna i ljusrosa.

Köpte en lila klänning på H&M för nån dag sen, helt perfekt  klänning inte för fin men ändå lite x-tra, tänkte att jag ska ta den på daniels syster Saras student,  lilla Sara blir stor och går ut skolan och redan har hon en liten bebis i magen spännande, tråkigt att  hon flyttar så långt bort bara. närmare bestämt Norrtälje.

Nä nu dags att fixa håret och klä på hjärtat sen till mamma och pappa

Njut av att arbetsveckan är slut
 Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: