Josefins Värld

såna här dagar vill jag ha massor av!

Kategori:

Idag har vi haft en super härlig dag med William och Ingela. Började med att vi gick två varv runt Sidsjön, sen åkte vi och handlade lunch sen hem till Ingela för att bara ha det skönt ute i solen. Det är verkligen super härligt att ha hus på sommaren, känner att jag saknar lite det nu. just det här att bara kunna gå ut i trädgården och äta.
Ingela och jag har verkligen haft det kul idag, vi har både hunnit med att snacka skit och prata allvar haha. Tack för en super härlig dag Ingela jag är så glad att du är min vän.

Jag har alldeles nyss bakat en kladdkaka, jag och Daniel tänkte mysa till ikväll med bra film och kaka. Elias sover redan så få se hur natten blir, och framför allt morgonen, jag är ju inte sådär jätte förtjust att gå upp med tuppen... men vad gör man inte för det underbaraste man har?

Alla trogna läsare får verkligen ursäkta att det blir så lite bloggande, men man spenderar ju de mesta dagarna ute och när man väl kommer in så är det så mycket annat som ska göras. Men jag lovar att försöka bättre mig:)

Ha en skön kväll alla det ska jag ha och framför allt NJUT av livet
Kram J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: