Josefins Värld

saknar min älskling

Kategori:

Saknar verkligen Daniel jätte mycket, vi har ju bara varit ifrån varandra några dagar men det ska bli helt underbart att träffas imorgon.Tror Elias saknar sin pappa oxå. Daniel vi älskar dig du är världens underbaraste man och pappa vi längtar så tills imorgon♥

Idag hände nått fantastiskt, underbara hjärtat kan sitta själv! inte så att man direkt släpper honom och går därifrån, men sitta det kan han. Lilla underbara hjärtat, mamma är så stolt över dig.
Sitter här på golvet och kollar på Elias då han sover, tänk att just jag får älska och vara Elias mamma, dessa känslor är helt ofattbara,inget annat betyder ju nått sen Elias kom till världen. mamma och pappa älskar dig så hjärtat!

Blev inte mycket till shopping idag. Mamma och jag drog iväg till Sollentuna, men hittade inget specielt förrutom ett par Ecco sandaler till Elias, sandaler till mormor och världens underbaraste förvarings tåg i ljusblått,ska verkligen lägga ut bilder på all fin förvaring jag köpt så fort jag bara kommer hem. det här tåget kommer bli underbart i Elias klädskåp.

Det har varit supervarmt här i Sthlm idag, man blir ju alldeles ställd då det gäller vad man ska ta på Elias, vissa kläder känns för varma medans andra för kalla,men jag antar att man snart lär sig, vi har ju inte riktigt så här varmt hemma ännu.

Längtar så till sommaren och tills Daniel har semester, då hinner man verkligen rå om varandra. Vi funderar starkt på att hyra en stuga vid havet nånstans eller kanske en husbil/husvagn. spelar inte så stor roll vilket som bara vi får vara tillsammans. kommer kännas tomt i år då man inte kan fara till Sthlm hipp som happ, vi har ju alltid haft Sofia här annars, men vem vet antagligen är hon väl tillbaka här snart igen, har ju lite svårt att tänka mig Sofia i lilla Sundsvall. Men jag förstår att hon vill ta denna paus i livet och bara vara en stund, det är hon absolut värd.

Nä nu ska jag försöka göra nån nytta och packa ihop våra saker tills imorgon
Ha en härlig fortsatt Fredagkväll
  Kramar J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: