Josefins Värld

pigg!

Kategori:

Råkade somna med Elias idag på eftermiddagen och vad betyder det?? Jo att jag är superpigg och absolut inte kan somna nu. Mina älsklingar sover så sött. Elias sov nog oxå lite för länge idag för även han hade svårt att somna, ska bli späänande och se när han vaknar imorgon.

Idag har vi varit hos Ingela och William igen. Vi gick på promenad sen åt vi lunch tillsammans. Så roligt att se att Elias och William börjar veta av varandra nu, hoppas de blir riktigt goda vänner när de blir äldre.

Nu på kvällen åkte hela familjen Eurenius ut på en biltur och tittade på lite olika hus områden som vi kan tänka oss, Men som sagt vi har så svårt att bestämma oss hur vi egentligen vill ha det, jag är mer för ett äldre hus typ en herrgård medans Daniel är mer modern och vill ha funkis känsla. Alla som känner mig och Daniel väl tänker antagligen att det borde vara tvärtom då det gäller stil, men tro det eller ej vi har på nått vis bytt stil med varandra haha och jag som alltid gillat allt som är kalt och vitt tidigare och skulle då aldrig kunnat tänkt mig att flytta ut på landet, men se så fort man kan ändra sig.

Idag har det oxå hunnits med att vi fått lite tråkiga nyhter, sånt som händer i livet ibland, jag antar att det hör till. kan inte berätta vad det är här i bloggen, men vi ska försöka att stötta drabbade så gott det går.

Sen jag fick barn har jag verkligen blivit mer tacksam för allt jag har. jag uppskattar allt mycket mer nu, och jag kan verkligen förstå hur lyckligt lottad jag är som har en frisk, underbar son och en alldeles underbar man som alltid försöker göra det bästa för mig. Den här känslan vi klarar allt tillsammans är så underbar. Jag känner mig så trygg inombords.
Elias och Daniel jag älskar er så!

Imorgon eller snarare idag ( eftrsom klockan är efter tolv) ska vi ha mysdag. Vi hade nästan tänkt åka upp mot Höga Kusten och äta lunch. Hoppas hoppas det är bra väder och inte så blåsigt.

Nu ska jag försöka sova.............
Go natt


En underbar dag i somras på Gotland med miraklet i magen. Än en gång jag älskar er Elias och Daniel!

Kommentarer

  • emma säger:

    Ja.. mycke strul, för lite pengar typ, 10 juni äre visning sen aution den 18de, går så jäkla snabbt känns de som.. får prata om de mer då vi synes! ge elias en stor kram från faster också!:)

    2008-05-31 | 02:52:20
    Bloggadress: http://nummer18.blogg.se/

Kommentera inlägget här: