Josefins Värld

Onsdag

Kategori:

har blivit lite bloggande den här veckan, men jag har tagit lite paus och ger Elias all min uppmärksamhet.

Igår hade vi tvätt dag. vi gick ut och hängde tvätten, gud vad härligt det luktar sen. Idag har vi inga större projekt på gång ska tvätta nån maskin till idag sen bär det kanske av till stan.

Sofia och jag tog faktiskt en snabb tur till Birsta igår och skulle köpa blomplant- men gud så dåligt det fanns, det måste har varit riktigt urplockat. jag kom iallafall hem med två blomlådor ett par jeans, ett linne, och två kortare byxor. men jag hann inte prova allt igår så det ska jag göra idag, Elias va så trött och hade ingen lust att vänta då mamma provade.

Elias är så duktig på att gå i gåstolen nu och dessutom har han lärs sig att hoppa då han sitter i den underbara barn mamma älskar dig!

Ha en härlig dag
// Josefin

Kommentarer


Kommentera inlägget här: