Josefins Värld

Ny vecka

Kategori:

Idag ska Elias få sin andra spruta, hoppas det kommer gå lika bra som förra gången, den reagerade han inte ens på, vi får hoppas på det bästa.

Korgen jag skulle köpa på Jysk va självklart slut, men kanske skulle den komma idag, jag måste nästan ta mig en tur sen, om Elias mår bra och kolla om den faktiskt kommit, vill så hemskt gärna ha den. hittade två andra korgar/krukor i rosa iallafall som jag ska ha på balkongen, ska verkligen skärpa mig och sätta ut lite bilder.

Tror att jag har hittat ett klädskåp till Elias nu, ringde på ett begagnat igår och jag och Daniel hade inget för oss så vi åkte och tittade på det. Först tyckte jag att det va lite litet och inte så högt, men man får ju tänka på att det är Elias som ska ha det och inte jag:) så Daniel ska fara och hämta det idag, det kostar inte en förmögenhet heller så funkar det inte hamnar det på tippen.

Vi hann med att träffa Daniels pappa och Emma igår oxå, de kom hit en sväng och grillade, alltid lika roligt med sällskap. Kul för Elias att få träffa sin farfar och faster oxå, tyvärr hinner vi inte träffas så ofta men kanske blir det bättre nu när man kan vara ute.

Efter klädskåp shoppingen va Daniel lite rastlös så vi for förbi Ingela och Andreas och surrade lite. Söta Ingela hade bakat bröd så vi hade turen och fick lite kvällsfika där inte dåligt eller hur? Det är alltid så roligt att fara till Ingela och Andreas, vi har alltid nått att prata om, och man känner sig alltid lika välkommen. Ingela du är en toppen vän, hoppas våran vänskap kommer att vara för evigt♥

Nu ska jag ta och äta en sen frukost medans prinsen sover
Håll tummarna för oss med Elias spruta:)
  Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: