Josefins Värld

Myslördag

Kategori:

idag har vi bara tagit det lugnt. Hela familjen har varit på långpromenad. på vägen gick vi in på loppis och jag hittde ett underbart sminkbord som vi ska hämta imorgon, mycket pyssel med det men jag tror det blir riktigt bra då det blir färdigt. Jag tänker dock inte strssa utan det får bli då tid finns.

Igår åkte vi till Erica och tittade på nya hästen. Elias tittade såklart med stora ögon och undrade nog mest vad det va för något. Vi passade oxå på att titta på Mia och Davids lilla Isak som hunnit bli 4 veckor nu, herregud vilken söt liten, man kan absolut inte tänka sig att Elias varit så liten alldeles nyss. tiden går för fort kan nån snälla pausa ett tag??

Daniel for precis iväg till Ikea, vi ska köpa en malm byrå till hallen. sen ikväll kommer Robin och Erica hit och kollar på melodifestivalen. ska bli roligt att höra hur Robin haft det i London.

Just nu dags att lägga Elias

Ha en trevlig kväll
// Josefin

Elias och pappa tittar på hästarna
Elias och pappa tittar på hästarna



Erica och hästarna




Mia med lilla Isak

Kommentarer

  • IdaB säger:

    Hej! :D



    Åhh va roligt!

    Jag letade läääänge efter en stege.. men mina föräldrar bor på en bondgård med många gömmor ;)

    Så min pappa hittade slutligen en bortglömd jättestege som vi sedan kapade ner o målade vit :)

    Hoppas att allt e bra med er!!!??

    Kram

    2008-05-24 | 23:02:55
    Bloggadress: http://www.backeus.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: