Josefins Värld

Morsdag

Kategori:

Idag har jag blivit firad som mamma för första gången:) och en fin present fick jag av mina pinsar- En parfym- Vera Wang princess, jag har inte hunnit lukta på den än, men jag är nog ganska säker på att det är i min smak.

Annars så har vi haft en rätt hektisk dag, började med att vi sov ganska länge sen va Daniel iväg och hämtade skåpet, sen iväg till Daniels mamma i Härnösand, alltid lika roligt att fara dit:) på hemvägen åkte vi ner till en strand vid Daniels mammas stuga och bara njöt, alla stränder är så fina på våren, orörda lixom på nått vis.stora vågor va det idag oxå, Elias såg jätte facinerad ut. efter strand turen åkte vi till min mamma och fikade- igen, Blev inte kvar där så länge och jag kan säga att nu är hela familjen trött. Nästa år ska vi ta morsdag i ett lugnare tempo, bara vara hemma och mysa.

Imorgon startar ny vecka, tror vi ska inleda denna vecka med att bara ta det lugnt eftersom att på fredag bär det av till Sthlm, känner att Elias och jag måste få lite lugn och ro och bara vara.

Tack alla som vi träffat idag för en härlig Morsdag med mat och tårta!

Ha en härlig kväll
  // Josefin




Lilla prinsen i morse


Min morsdagspresent som jag fått av mina prinsar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: