Josefins Värld

Måndagkväll

Kategori:

Har suttit och tittat på tv ett tag nu, men inte finns det nått att se då det är Måndag. Men konstigt nog sitter man och tittar ändå fast tvätten bara skriker efter att bli strykt. men det är ju bara så typiskt mig.

Blev inte till att fara till Ingela och Andreas ikväll. Daniel blev tvungen att göra klart nått jobb så han kom hem sent. Ska se hur moron dagen ser ut. Förhoppningsvis kan vi fara dit imorgon istället.

Elias och jag har inte gjort mycket annars idag. Vi har varit iväg och handlat lite mat och köpt färg till skåpet.
Lilla älsklingen är så duktig på att sitta själv nu, och mamma är såklart jätte stolt. jag bara älskar att vara mamma. Va in på jobbet i Lördags och pratade med min chef, om alting går som jag vill borde jag börja jobba i Januari 2010, känns så skönt att veta att man inte har nån panik att börja jobba igen. Kanske är det här enda gången man har möjlighet att vara hemma så här länge och därför tänker jag njuta. jag har ju en otrolig tur som har Daniel det är ju ändå han som ser till att jag kan vara hemma. underbara karl du och Elias är mitt allt♥

Måste väl göra ett ryck med tvätten innan läggdags ändå:(
Ha en underbar natt!
Kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: