Josefins Värld

Kallt!

Kategori:

vart tusan har värmen tagit vägen??? trodde jag skulle frysa ihjäl när jag gick ut imorse. Sofia kom hit tidigt imorse och käkade frukost med oss, sen gjorde vi oss snabbt klara och åkte till Birsta på lite shopping, Sofia handlade massa saker till nya lägenheten medans jag handlade ett par mys tofflor till Elias och ett parasoll till vagnen. Hittade ett vitt sängbord på fyndhörnan på Ikea som jag köpte, tänkte att det duger alldeles perfekt nu eftersom vi har Elias säng på ena sidan får vi bara plats med ett bord. Bordet va faktiskt lite i min stil-sådär lagom gammeldags. och jag behöver väl inte säga att det va billigt, få se vad Daniel tycker bara?

Vi planerar att grilla ikväll så fort Daniel slutar, men tycker han att det är för kallt för att grilla så får det bli nått annat.
Imorgon har jag bestämt mig för att ta en lugn dag med Elias och gå på ett loppis som ligger här i närheten, jag är ju jätte förtjust i gamla kaffekoppar med rosmönster och ibland har man ju turen att hitta ett helt set som är komplett, Daniel däremot han hatar allt som ser gammalt ut, så där har vi skilda meningar,Han gillar allt som är vitt och kalt, och det gör ju jag oxå såklart men jag kan ju inte riktigt släppa min dröm om en stor gammal herrgård med massor av gammalt porslin och slitna trägolv, Daniel bara ler åt mig och säger oftast Josefin det kommer...

Nu vaknade prinsen..


mama och Elias på Ikea

 
Sofia Köper tallrikar


Elias i vagnen


Sängbordet som jag hittade på fynd avdelningen


Elias tofflor


Elias nyss vaknat:) mitt underbara allt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: