Josefins Värld

Fredag

Kategori:

Idag tar vi det lugnt här på morgonen,Sofia ska iväg på bal på eftermiddagen så just nu softar vi bara, antagligen åker vi och shoppar när hon far iväg.

Hittade lite småsaker igår bara. Som vanligt en massa kläder till Elias från Villervalla. och tro det eller ej men igår hittade jag ett par svarta espadrillos jippie, men det va öppen tå men vad gör det sommaren är ju nära...
Hittade jätte härliga handukar från Gant som jag inte köpte, dumma jag vad tänkte jag med? antagligen blir det till att åka och köpa dem idag. Vi har ju handukar från Lexington annars men tycker verkligen att Gant är värd en chans. jätte fina färger fanns det oxå, vitt är ju alltid bäst men jag tror jag ska satsa på ljusrosa den här gången.

Jag har ju letat efter fina förvaringsaskar till Elias som jag ska ha på klädskåpet, jag har inte hittat nån som jag riktigt tyckt om, men igår då Sofia for iväg hittade hon en butik som hade ljusblåa med nallar på lite i gammeldags stil precis som jag vill  att de ska se ut:) Tror de kommer bli jätte fina.

Nu är prinsen på lite dåligt humör...
ska skriva mer sen....
 Ciao

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vet du vilken butik hon hittade askarna på???
    E ute efter rosa el vita sånna till Tindra ja me!!!
    Kram

    2008-05-09 | 14:07:45
  • Andreas säger:

    Vilken fränigt Villervalla-tema ni har fått på bloggen! Trevlig helg på er!!

    2008-05-09 | 15:10:44
    Bloggadress: http://www.brandsaeter.se

Kommentera inlägget här: