Josefins Värld

2 Maj

Kategori:

Snart kommer mamma och Sofia hit, vi ska äta en snabb lunch, sen en tur in till stan, håller på och letar efter ett par svarta espadrillos med kilklack, H&M har ett par men då har de öppen tå, och det känns lite kallt att börja använda de nu, annars verkar de vara rätt omöjliga att hitta, nån som vet vart de kan finnas?

sista April blev jätte trevlig och lyckad, alla va på bra humör och maten blev jätte god, grillat är ju verkligen ett säkert kort den här årstiden. Synd att Monica och Fredrik inte kunde komma, det måste verkligen ha blivit ett missförstånd mellan oss, vi trodde verkligen att ni skulle komma eller blev vi bortvalda??? spelar ingen roll vilket som vi får ta igen det en annan kväll:)

Imorgon funderar vi på att fara till Paradisbadet i Ö-vik, får se hur det känns imorgon, jag har haft fruktansvärt ont i halsen flera dagar nu men inget annat händer, är det en förkylning på gång så kom igen ge mig den nu så jag snart blir frisk igen!

Igår på kvällen va vi uppe hos mamma och pappa, medans jag satt och ammade Elias kom jag att tänka på hur lycklig jag är, har aldrig kännt så här förrut, jag älskar Elias och Daniel så oerhört mycket, det går inte ens att beskriva med ord, så här borde alla människor få känna nån gång. Jag älskar verkligen livet.

Ha en underbar dag
Kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: