Josefins Värld

Snart Greys Anatomy!

Kategori:

Snart börjar Greys, absolut den bästa serien som finns, tror inte jag missat ett avsnitt.
Jag brukar även kolla på 2900 Hapiness, såg att det bara visas på web tv nu konstigt? kanske bara va jag som tyckte det va bra ha ha

Vi har alldeles nyss ätit middag med mamma och pappa, blev sallad med kyckling,konstigt att man inte gör sallad mer ofta det är ju både enkelt och gott.
Försökte mig på en kladdkaka till efterrätt men jag testade använda vit choklad istället för vanlig, kan ju tilllägga att det funkade inte! Vanlig är nog bäst, har fått detta receptet av Erica och det är absolut den bästa kladdisen jag smakat.

Ska försöka hinna få upp en tavellist till i Elias rum ikväll, känner att jag inte hinner göra nått hemma på dagarna, men man vill ju ta tillvara soldagarna med promenader tex.Kanske Daniel har tid att hjälpa mig senare.
Känner att jag har grymt ont i huvudet ikväll, är inte likt mig kanske linserna börjar bli dåliga,måste kolla upp det till veckan.

Fick ett efterlängtat paket idag på posten från www.pocketogram.se. Jag har beställt EGO GIRL av Carolina Gynning hoppas den är bra.



Just nu dags att lägga prinsen

Ericas extra kladdiga kladdkaka

200g mörk blockchoklad
200g smör eller margarin
4 ägg
2dl strösocker
21/2 dl vetemjöl
1tsk bakpulver

Smält chokladen och smöret i en kastrull
Rör ägg,socker och mjöl till en smet
Vispa Inte!
Rör ner chokladen och smöret, häll i bakpulvret
Gräddas i 225 grader i ca 12-15 min
Låt gärna stå över natten

Kommentarer

  • erica säger:

    hej puppi, nu har jag hittat din blogg, ja ringer dig imorrn, antar att du somnade när du la Elias =)
    Puss

    2008-03-06 | 00:47:16

Kommentera inlägget här: