Josefins Värld

Onsdag snart helg

Kategori:

Vilken underbar start vi haft på dagen.Elias och jag vaknade nyss och då blev det massor med pussar och mys.
Sen tog jag och ringde upp Monica för att kolla om hon kommit hem,hon har varit i Thailand i 4 veckor eller kanske tom 5? Hon hade iallfall kommit hem och jag blev så glad att prata med henne,Hon och fredrik passade ju på att förlova sig på resan oxå så familjen Eurenius säger stort GRATTIS! Monica är gudmor åt Elias och det känns så rätt,Är så glad att Monica finns vid min sida i vått och torrt.

Idag regnar det som bara den ute, men jag funderar på att fara till stan ändå, har lite presenter som jag måste handla.Får testa om Emmaljungas regnskydd passar till Brion.annars får jag väl helt enkelt ta Emmaljunga vagnen-fast den är klumpig.

Känner att jag har grymt ont i nacken igen,jag är ganska säker på att det knäckte till på Yogan typiskt! Ska höra om mamma kan massera annars blir det nog till att ringa och boka en tid.

Just nu dags för frukost

Ha en bra dag♥

 Marimekko frukost

Kommentarer


Kommentera inlägget här: