Josefins Värld

Onsdag kväll

Kategori:

Våran lilla älskling börjar äntligen bli bättre, han har nu tagit sitt kvällsbad och verkar må riktigt bra :) Vi älskar dig lilla hjärtat. mamma ochb pappa ska alltid finnas där för dig.

Annars har jag och Elias inte gjort nått idag, vi har gått omkring i pyjamas hela dagen och bara haft det allmänt skönt. Medans Elias har sovit har jag passat på att läsa Carolina Gynnings andra bok. Helt ok faktiskt, man kan ju fråga sig varför jag jämt måste läsa ut böckerna jag läser på en gång?? denna gången tänkte jag faktiskt läsa nån sida varje kväll, men det är ju som sagt too late,får bli nästa bok.

Mamma va in en sväng och pratade lite oxå-alltid roligt med lite sällskap, och mamma är ju van att se mig när jag rent ut sakt ser för jävlig ut, för det har jag verkligen gjort idag, men man måste ju få ha sådana dagar oxå!
Imorgon är jag tipp topp igen :)

Har hunnit med att prata lite med Ingela i telefonen oxå, känns som en evighet sen vi pratade även fast det bara va i Fredags, kan ju bero på att jag pratar med Ingela dagligen annars= Ingela är en bra vän som står mig nära

Har oxå hunnit prata med Världens bästa Erica idag, hon är alltid på superbra humör och har alltid nått skoj att berätta,idag va vi mest fulla i skratt eftersom att hon och Robin va hos oss i Lördags och jag vet knappt om det, eftersom jag sov när de kom :) vill tillägga att de kom vid 22 och jag va super trött. Tur bara att de gillar Daniels sällskap:) haha

Just nu dags för Greys och godisätning

Ha en trevlig kväll
      Kramar♥

    Denna har jag läst idag      
    Prinsen håller i flaskan själv
     Nybadad bebis
 Godis till Greys

Kommentarer

  • erica säger:

    hehe, nästa gång kan vi ju kanske komma lite tidigare =)
    eller va säger du?!
    puss

    2008-03-27 | 12:17:07
  • Andreas säger:

    Snygg tröja Daniel!

    2008-03-27 | 13:00:55

Kommentera inlägget här: