Josefins Värld

Ny vecka

Kategori:

Måndag igen,veckorna bara springer fram.
natten hos oss har varit superlugn,hela familjen har sovit skönt. Jag och Daniel började kolla på en Disney film igår Förtrollad,jag somnade ju såklart innan den var slut, så hinner jag idag ska jag se klart den.Jag är ju som tokig i Disneys filmer :) Det bästa är ju såklart när det handlar om prinsar och prinsessor,Daniel är väl inte sådär jätte förtjust men offrar sig snällt för min skull :)

Måste fara och byta regnskyddet,kan säga till alla att Axel & Idas regnskydd passar inte till Brio sing! Hoppas att jag får lämna tillbaka det,känns ju som att de var 100% säkra att det passade men icke.tycker helt och hållet att personalen gjort fel.
Ska se om jag hittar en pall från Sia till Elias-inte en som vi har utan en sån med trappsteg som man tex kan använda senare i badrummet.
Skulle så vilja hinna gå på Gina Tricot och kolla efter lite kläder till mig va jätte längesen jag handlade nått till mig själv. ska se om mamma kanske vill följa med. mamma är just nu hos doktorn med pappa han har tydligen svårt att andas eftersom han är täppt i näsan hela tiden,hoppas det går bra i allafall.

Just nu dags att hänga tvätt och sen frukost

Kommentarer


Kommentera inlägget här: