Josefins Värld

Mysiga fredag

Kategori:

Tillbaka hemma igen,blev inte så mycket handlat lite småsaker bara,hittade inga kläder alls till mig själv,vad är det med mig egentligen??

Ikväll när Monica och Fredrik kommer ska vi äta indiskt sällan va? men det är ju så grymt gott och väldigt lättsamt att ta hem.
Träffade Anna.Karin idag på stan,alltid lika roligt hoppas att vi kan ses imorgon :) träffade faktiskt väldigt många nära och kära som jag inte träffat på jätte länge.träffa såna människor kan verkligen lysa upp dagen.

nu ska jag duka och mysa med mina älskade
Ha en  super härlig fredagkväll
 Kramar Familjen Eurenius

 mamma och prins önskar en härlig Fredag

 denna väska med blommor köpte jag idag.Tänkte ha den på bordet

 Detta är något som alla borde ha i sin garderob,doftar ljuvligt av bomull

 diskhanduk från Lexington,absolut de bästa jag nånsin använt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: