Josefins Värld

Långfredag

Kategori:

Visst är det på Långfredag man ska ta det lugnt? Vi har iallfall gjort motsatsen.Daniel for och pimplade tidigt imorse och jag och prinsen gick på promenad,sen när Daniel kom hem har vi städat ur förrådet i källaren. Hur är det möjligt att ha så mycket skrot??? Kanske blir det skräpmat ikväll efter allt slit??

Hände en rolig sak igår,den otrevliga mäklaren ringde och bad om ursäkt!! blev så himla full i skratt men av den gubben kommer jaf aldrig att köpa hus,hur många gånger han än ber om ursäkt!
Jag och Daniel for på shopping igår,,men jag hittade som vanligt ingenting vad är det med mig????

jag och Daniel ska göra ett nytt försök imorgon om det inte blir babysim.

Just nu dags att duscha

Glad Påsk

Kommentarer

  • Viktoria säger:

    Glad påsk!!!!

    Han blev ju jättefin i de nya kläderna=)
    kram vickan

    2008-03-21 | 19:02:05

Kommentera inlägget här: