Josefins Värld

Kvällsbloggning

Kategori:

Jag och Daniel är ju inte riktigt kloka nu funderar vi på att byta bil - till något större precis som att våran inte är tillräckligt stor? Gud  vad är det med karlar och bilar egentligen? Själv snålar man när man vill köpa en dyr tröja, men Daniel han har otroligt dyrt intresse :)

Gick bra idag på bvc, hon förklarade att bebisar kan vara såhär ibland, känns inte riktigt som jag köper det men man måste ju lita på proffsen.ska vänta oss se vad som händer iallafall.
Efter bvc besöket pratade jag med Syster yster som jobbar på Karolinska, hon hade hört med några arbetskamrater som berättade att bebisar kan bli sådär om de är känsliga mot mjölk. Så eftersom att jag hel ammar ska jag pröva imorgon att inte äta några mjölkprodukter alls bara för att se om hjärtat blir bättre, Tur man har syster du är guld värd, längtar tills du överger sthlm för att komma hem ett tag- kommer bli jätte roligtl.

Blev en tur på iKEA och Birsta City efter bvc.
Köpte lite kanel och muffins formar från Design torget blommiga helt i min smak älskar såna här små grejor.
Blev inga tulpaner men däremot flyttkartongerna och mormor köpte en grodprins åt Elias Tack Mormor.

Missade andra Avenyn ikväll attans!

Just nu ta hand om liten prins sen borsta tänderna och hoppa i säng

Godnatt♥

image22

image23

Kommentarer


Kommentera inlägget här: