Josefins Värld

Husvisningen:(

Kategori:

Har just kommit hem från husvisningen,huset va i totalt behov av renovering men i själva grunden helt ok, men både jag och Daniel känner att vi orkar inte med så mycket renovering nu,och inte till ett sånt dyrt pris,men vi letar vidare och på Torsdag ska vi på visning igen :)

Har varit på Birsta city med mamma idag, lämnade tillbaka en jacka på h&m som Daniel inte kunde ha. hittade lite saker till Elias och mig  oxå bla hade Elias växt ur sina jeans så jag hittade jätte fina på Cubus. Till mig själv hittade jag en tröja och svarta byxor bilder kommer senare.

Daniel är så otoligt go med Elias Idag kom han hem med en jätte gullig nalle från BMW/Sauber, Elias kommer nog bli som sin pappa -galen i formel 1 och BMW,Gud som jag älskar de 2, hör just nu hur de ligger i sovrummet och busar och skrattar jag älskar att vara mamma och fru! De är de bästa som finns!

Imorgon ska vi träffa Ingela Andreas och lille William ska bli så skoj, kanske blir det att hämta indisk mat, det är verkligen en favorit Daniel och jag äter nästan där varenda helg.

Just nu dags för middag och sen till mamma för lite massage,(huvudvärken har inte släppt än.)
 Ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här: