Josefins Värld

Helt slut!

Kategori:

Idag har det varit full fart hela dagen,började med att jag försov mig Ingela skulle komma 08.30 och vi vaknade 08.20 så då blev det bråttom, men i tid till Yogan det kom vi.
Har haft en super härlig dag med Ingela och William idag, först yoga sen promenad och lunch.är så roligt att vara med dig vännen trots att vi är så olika :) har tyvärr inga bilder från idag då jag glömde ladda kameran igår :(

Nu på eftermiddagen har jag varit och köpt tapeter med mamma,de håller på att göra om i sovrummet. vi hittade iallafall en jätte fin till sist ska se om jag hittar nån bild.

Daniel ringde och hörde om huset idag och såklart är det många som har bokat in visning samtidigt som oss,varför?? då blir väl detta hus superdyrt! men men isåfall tar vi nya tag :) med nya hus:)

Känner att jag är så trött nu så nu ska jag snabbt göra middag,duscha,och sen kasta mig i soffan med Daniel och Prinsen.
Såg förresten att Lexington har kläder det har jag inte vetat tidigare,detta måste undersökas och tittas närmare på :) Och Daniel om du läser detta önskar jag mig ett namnsmycke i påskpresent;)

Kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: