Josefins Värld

Godmorgon Onsdag

Kategori:

Gissa vad? vi har fått huset som vi bjudit på,och nu tvekar vi vet inte alls om vi vill ha det,knäppt va? vi har iallafall kommit fram till att vi måste titta på det igen,gud vad svårt detta är.

Våran underbara prins vänder på sig nu som bara den. Hur kan man älska ett barn så mycket, Elias är mitt allt och min stora kärlek.mamma och pappa kommer göra allt för dig hjärtat. vi älskar dig!

 Är så otroligt glad att jag har Ingela som min vän,Ingela är en underbar människa som man alltid kan lita på, jag bugar och tackar för att jag får ha dig som min vän. tänk att vi är så lika men ändå så olika. kram på dig vännen.

Nu ska Elias och jag klä på oss och ta en promenad i snön,
Njut av att det är Onsdag coh Greys ikväll

Kramar  


 dessa kläder köpte vi igår

 och dessa oxå

Kommentarer

  • ingela säger:

    men lilla gumman vad snäll du är. Du bara överöser mig med varma ord hela tiden. Känner lika dant för dig och hela familjen. Lycka nu till med allt osså hoppas jag vi ses till kvällen.
    Kram Ingela

    2008-03-19 | 14:01:23

Kommentera inlägget här: