Josefins Värld

Glad :)

Kategori:

Blir så himla glad av detta kort! Jag har sån tur att jag har en sån underbar syster som alltid är genom snäll och go, ser fram emot att hon ska flytta från stockholm till Norrland ..! då får vi träffas hur mycket som helst.
Och lilla rara Sofia du ska se att allt löser sig jag tror på dig.

image32

Robin blev så  full i skratt då jag läst vad du skrivit!!
Du är en super härlig människa ,jag och Daniel är så glad att du är Elias gudfar.
och på tal om det du hade ju en tjej kofta på dig på dopet haha

image33
Underbara Robin

Kommentarer

  • Risto säger:

    Rackarns det tänkte jag inte på, nu åkte jag dit. Menmen vi karlar måste hålla ihop, måste Elias ha tjejkläder så har jag det också.

    2008-03-07 | 15:12:01
    Bloggadress: http://www.autopower.se

Kommentera inlägget här: