Josefins Värld

Fredag kväll

Kategori:

Idag har jag Elias och mamma varit på stan, mamma hjälpte mig att välja ut ett par glasögon,jag ser verkligen framemot ( ha ha den va dålig) att börja använda glasögon, för bara ett tag sen kände jag att jag aldrig skulle vilja använda glasögon på heltid, men nu känns det jätte bra. Har iallfall lånat hem dem i helgen, så på Måndag eller Tisdag blir det till att beställa.

Underbara mamma köpte en gåstol till Elias idag dock en gul men det ska nog fungera bra ändå :) måste försöka bli av med den här skadan att allt ska vara blått:) Och jag har ju helt och hållet valt en gul själv, så inte kan man skylla på snälla mormor heller:) Vi älskar dig mamma/mormor Tusen Tack
Jag hittade inget till mig själv som vanligt men lite kläder till Elias blev det iallafall.

Funderar på att köpa en bärbar dator,men kommer jag att använda den tro? ska prata med Daniel senare.skulle ju vara bekvämt att ha alla egna saker samlade, jaja får sehur det blir med saken:)

Just nu dags att klä på sig nått annat än pyjamasen Erica och Robin är på ingång:)


 Elias med mormor

 Mamma i pyjamas testar glasögon
 Det vackraste som finns i nya byxor:)

Kommentarer

  • Kristina säger:

    Är väll rätt så mycket blått på den ändå :)Flashig ser den ut att vara i alla fall, Filip har ju turen (eller oturen) att få ärva en massa :)Snygga byxor vart har du hittat dom?

    2008-03-28 | 21:00:37
    Bloggadress: http://kissegirl.bloggagratis.se
  • Veronica säger:

    Hej!
    Kikade in hos dej nu :]
    Du passar juh jättebra i glasögon. Snygga bågar!
    Ha en bra dag!
    Kram Veronica

    2008-03-29 | 10:44:31
    Bloggadress: http://ceekay.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: