Josefins Värld

Delad mening

Kategori:

Idag har det blivit lite bloggning, har inte varit hemma knappt idag,började med en 2 timmars promenad sen åkte prinsen och jag till mamma och bubblade,Elias gillar verkligen vatten:)
Sen va vi ju på den omtalade husvisningen och det va sådär varken bu eller bä,känner att jag har lite svårt att bestämma mig vad jag verkligen tycker. Huset är ju charmigt men det stora problemet är ju att det är lite litet,hur som helst har vi iallafall ritat upp ett kök och planerat vilken kamin vi vill ha i vardagsrummet. Ska verkligen ta mig en funderare så får Daniel ringa mäklaren imorgon. Kanske ska tilllägga att det va typ 10 par till där och tittade, så risken finns ju att det blir en grym budgivning och då lägger vi oss direkt.

Min kära man har varit och köpt nya däck till bilen,bakdäcken va tydligen slut,kan ju säga att de va så dyra att jag inte ens törs skriva hur mycket de kostade :) men men tydligen behöver vi ha såna.

Jag och Daniel bjöd hit mamma och pappa ikväll igen, ikväll blev det pizza till middag, tror inte jag har ätit en pizza sen jag va gravid. tyckte inte det va sådär jätte gott heller-konstigt jag som alltid gillat pizza.
Är så glad att jag har mamma och pappa som hjälper mig. ni är guld värda jag älskar er.

Imorgon ska jag försöka ta mig till stan-om jag inte kommer på andra tankar som vanligt.

Just nu dags att fixa med internet banken och sen sängen.

Sweet dreams

 Denna ska vi ha i huset kommer från www.tulikivi.com

Kommentarer


Kommentera inlägget här: