Josefins Värld

Äntligen inne!

Kategori:

puh har varit ute i solen sen halv elva. Började med att jag gick och hämtade mamma som skulle skicka ett paket, så vi gick ner till ICA och fixade det, sen tog vi en snabbfika eftersom hjärtat då hade vaknat,sen ner i vagnen igen och mamma och jag bara gick och gick. sen hem och duscha snabbt och klä på Elias eftersom vi då skulle fara på BMW och kolla på bilen,när Elias och jag är färdiga med ytterkläder och allt vad händer då? Jo Daniel säger att den bilen i inte va nått för oss typiskt! så nu sitter jag här och bloggar med en liten prins framför mig.

 Har iallfall hunnit med att boka husvisningen på Torsdag tjejen som svarade hade ingen aning om det var mycket folk som bokat in sig, men det visar väl sig.

Fick ett efterlängtat paket idag på posten från www.myfirstroom.se ni ska få se sen när den hänger på väggen:)

Tänkte oxå passa på att fråga om det är nån som har regnskyddet med blommor från Axel & Ida och isåfall tror ni det passar till en Brio sing? Har köpt en shopping kasse av samma, som jag är jätte nöjd med och det vore ju fint att ha tillhörande regnskydd.

Just nu dags att förbereda middagen och sen ringa och kolla så Ingela och William mår bra.

Kramar



mamma och baby på promenad utanför mamma



Elias på cafe

Kommentarer


Kommentera inlägget här: