Josefins Värld

Vattenmelon

Kategori:

Nu har vi precis ätit tacos och snart ska vi hugga in på en vattenmelon Yummy! varför fortsätter man äta fast man är så mätt att man håller på att spricka?

Idag har jag och Prinsen varit hos Maria och lilla Isak. Vi va ute på promenad eller kanske ska man säga springtur, Herregud vad Maria går fort inte konstigt att hon är så smal. Elias och jag hade ju fullt upp att hinna med:) Men man får ju se det som ett behövligt motions pass:)  Efter promenaden åt vi super god banan kaka som ni absolut ska få receptet på. Faktiskt den godaste jag ätit på länge. Så Erica din kladdkaka kan slänga sig i väggen.

På eftermiddagen åkte jag med mamma och Sofia till skatan på inredningsbutik, vet ärligt inte vad den heter, men underbara saker har de, Hittade en underbar ljusstake i Fattigmanssilver som jag självklart köpte, jag bara älskar den♥
Har hunnit med att handla mat ikväll oxå- äntligen.

Nu dags att umgås lite med underbara syster yster....


Elias på besök hos lilla Isak, fläckar på byxorna har han oxå efter lunchen.


Söta lilla isak


Söta Maria på supersnabb promenad:) det va så konstigt väder då vi va ute och gick,det både blåste va soligt och regnade på samma gång.

Kommentarer

  • Erica säger:

    Vad är det jag hör!? jag kan inte tro det jag läser!!! ska min kladdkaka slänga sig i väggen!! tur att jag har lika chokladberoende Daniel på min sida iaf =)

    2008-06-26 | 00:01:04

Kommentera inlägget här: