Josefins Värld

Välkommen Måndag!

Kategori:

Ny vecka nya tankar nya mål


Känner mig ovanligt glad idag, ingen aning vad det beror på, Livet leker vad mer kan man säga.
Jag är så oerhört tacksam att jag får vakna varje dag med mina underbara familj bredvid mig. jag är så glad att Elias finns, att han valde att komma till oss och att vi fick äran att bli mamma och pappa. Livet är underbart♥

Idag ska jag åka in till stan en sväng på eftermiddagen, kanske blir det till att äta middag där oxå. Måndag betyder ju att Daniel jobbar länge.

Jst nu dags att hoppa in i  duschen....

Ha en lika skön Måndag idag som jag tänker ha!

Kramar J


Kärlek

Denna lampfoten köpte jag på loppis igår för 75 sek. Den såg helt förskräcklig ut innan men efter lite vit färg blev den ju helt perfekt. önskar att jag hade tagit en före och efter bild.

Denna barn stolen fick vi av Daniels mormor och morfar, Tydligen är det nått i typ med att Daniels morfars pappa har gjort den, så den är sådär riktigt perfekt gammal. Ställde den i Elias rum med spårvagnen på som jag köpt i Sthlm

Det är så härligt med sommar och ute blommor, Detta är korgen från Jysk

Måste bara lägga in en bild på min lilla kryddsamling som förhoppningsvis kommer bli större..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: