Josefins Värld

snart slut på helgen- igen...

Kategori:

Idag har jag Daniel och Elias varit på stan. Hittade äntligen en stege till sovrummet på Åhlens ♦ Överlycklig♦
Som jag har letat på alla gamla vindar och på loppisar, hade nästan gett upp och vips så va den bara där, och billig dessutom 225 sek. ska absolut lägga in en bild på fyndet.
Köpte en liten väska till Elias på Krabat, och vita påslakan till sängen.på Hemtex Tycker det är så fräscht att bädda med vita lakan, man får lixom lite hotell och lyx känsla över det hela.

Daniel fick fara iväg snabbt på Bmw och hämta olja till bilen, eftersom vi inte fick service tid förrän i slutet på Juni. medans gick jag in på Indiska och kikade lite. Prinsen sov i lugn och ro, mitt iallt märker jag hur en kille börjar tok följa efter mig överallt varenda sak jag tittar på ser han oxå på, till en början tänkte jag att det måste vara slumpen men efter ett tag blir det nästan lite otäckt, känner mig väldigt illa till mods och ber till gud tusen gånger kommer inte Daniel snart???
Bestämmer mig för att gå ut därifrån sen ser jag inte karln mer puh vad läskigt det var. vad mycke tok det finns, undrar vad han egentligen ville??

Efter stads trippen åkte vi till mamma och pappa en sväng, mamma såg så trött ut att vi bestämde oss för att äta på Mcdonalds. Gott ibland men jag föredrar nog faktiskt att äta tex indisk mat istället. En muffins åt jag ju såklart oxå!

Nu på kvällen tittade Erica och Robin i en snabbis, blev ingen film ikväll då Robin va så trött. Men en fiske resa till Tenndalen i sommar är inplanerad, alltså Daniel och Robin ska fara, jag och prinsen stannar hemma där det är myggfritt :) Har vi tur kanske Erica kommer och gör oss sällskap.

Nu ska jag dricka ett stort glas apelsinsaft och se på film med min älskade.

 // Josefin


Hur kan man älska dessa två så mycket?? Ni är mitt allt♥

Världens bästa vänner

Kude från Lexington som vi köpt, denna ska jag ha soffan tillsammans med helt vanliga vita kuddar.

Kommentarer

  • IdaB säger:

    Men herregud att jag glömt säga de till dej!!!

    Vi fick ju oxå tippset om att det fanns en stege där, men vi var ju ute efter en gammal sliten stor sak så den passade inte in hos oss, o de var ju verkligen länge sedan!!

    Hade ju kunnat bespara dej ett massa ränade om mitt minne inte var så kort bara ;)

    Kram

    2008-06-15 | 20:21:46
    Bloggadress: http://www.backeus.bloggagratis.se
  • Risto säger:

    Men herregud, Tänndalen heter det! Ungdomen nuförtiden.....

    2008-06-15 | 20:30:50

Kommentera inlägget här: