Josefins Värld

Leggings/tights

Kategori:

Gud så trött jag är ikväll, ändå har jag inte direkt gjort nått speciellt. Jag och Elias har varit på stan en sväng. Köpte det vita linnet från Malene Birger och ett par vita leggings på Gina. Va in på rummet  en snabbis  och köpte ett lock till " nappburken" som Elias fick av mormor

På tal om leggings jag och Sofia satt och pratade idag och kom fram till att leggings är nog det bästa plagget som finns- passar till allt vardag som fest, sommar som vinter till vilka skor som helst osv.  Tiden efter då  jag precis hade fått barn använde jag mycket leggings, för det första är de ju mjuka och sköna och för det andra hade man ju inte direkt  lust att trycka ner en degmage i ett par tighta jeans där magen hänger ovanför byxlinningen. Alla som fått barn tror jag känner igen sig mer eller mindre....♥ Det jag vill kom fram till iallafall är att I like leggings!♥

Imorgon står handla mat på listan och att ta hand om tvätten...

ps: Daniel tyckte att Elias rum blev supernice bra va?
 Kramar J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: