Josefins Värld

trevlig kväll

Kategori:

Ikväll har Daniel kommit hem- skönt jag gillar inte att vara hemma själv. Och Elias blev då superglad då pappa kom hem.

Idag har jag varit hos frissan, klippte av en bra bit och färgade det mörkbrunt, känns lite ovanligt att vara så mörk igen men jag antar att man vänjer sig, det kommer säkert att blekas lite av solen oxå.
Elias va då jätte duktig när mamma va och gjorde sig fin. Han va med mormor och moster. Precis då jag farit gick de ut med hjärtat i vagnen och sen sov han som en stock i två timmar, det måste ju vara rekord för Elias, han vill oftast sova korta stunder på dagen, men det är helt ok för mig så länge han sover hela nätterna...

Imorgon kommer Ingela och William hit på lite lunch och kanske promenad, Hoppas vädret är lika bra imorgon.

Nu ska jag mysa med min lilla familj!

Gonatt kramar Josefin

Kommentarer


Kommentera inlägget här: