Josefins Värld

Tisdag

Kategori:

Idag har jag och Ingela haft en riktigt härlig dag, (Maria kunde inte komma idag så henne ska jag träffa imorgon)
Vi tog en promenad och åt lunch sen gick vi och kollade lite på loppis, hittade ett ljusblått lapptäcke till Elias för 50 sek, gillade det verkligen mycket, och då jag såg det insåg jag snabbt att jag aldrig kommer kunna sy ett, det är för svårt...  har iallfall tvättat det nu- 2 gånger så nu måste det bara vara rent eller hur?

jag är så glad att jag har mina vänner som lyssnar och stöttar mig vad som än händer, underbara vänner växer inte på träd direkt.. Jag hoppas och håller tummarna Ingela för att ni äntligen ska få bygga erat hus, det är ni absolut värda♥

Imorgon ska jag träffa Maria och lilla Isak,  tror det blir promenad och tjejsnack, sen på kvällen måste vi fara och handla, allt är typ slut. Tänkte handla idag men då va det ju Allsång på skansen på tv och det vill man ju inte missa.

Ikväll ska jag lägga mig i tid, en pigg mamma= en glad mamma.

Sov gott alla
  Kram


En prins som äter lunch på cafe


Söta ingela och lilla William


Våra små prinsar börjar bli så stora nu att de kan leka med varandra. William hade med sig en röd liten bil som Elias blev som tokig i, så nu ikväll blev jag bara tvungen att åka och handla en likadan till honom.

Kommentarer

  • vickan säger:

    gu va söt han är lillen. Tiden går fort. Hoppas allt är bra och att ni är friska o krya =) kramar vickan

    2008-06-25 | 02:51:28

Kommentera inlägget här: