Josefins Värld

Till salu

Kategori:

Först ut av vagnarna till salu är våran Akta graco trehjuling. Den här vagnen använde vi mycket då Elias va ny eftersom man kan klicka fast bilbarnstolen direkt på vagnen- mycket enkelt och smidigt. den dan jag får barn igen kommer jag absolut ha en sån här vagn igen.
Jag gillar verkligen den här vagnen men som sagt jag kan inte köpa en ny till utan att sälja nån.
Sara detta tycker jag absolut är nått för dig och Mats, om ni köper våran bilbarnstol blir ju denna vagnen super till:) Jag har tänkt ut ett superpris. only for you darling:)

vagnen på bilden är ju jätte grön men våran är grå med röda detaljer, så den passar absolut till både killar och tjejer.
  är det nån som är intresserad lägg ett bud!

Kommentarer

  • Sara säger:

    ja Jossan!



    riktigt fin! vi får ta det när vi snackar!

    Magen växer och växer! kommer ni den 6:e juli till stugan då mamma och dom ska fira min födelsedag med?

    2008-06-24 | 11:13:27

Kommentera inlägget här: