Josefins Värld

Söndag kväll

Kategori:

Har blivit lite bloggande i helgen- Igen
Vi har då haft tre underbara dagar. På fredagen tänkte vi fara till stan och fira nationaldagen men vi tyckte det va för varmt så vi åkte till stranden istället. Sen på kvällen åkte jag till mamma och pappa och Daniel åkte ut med grabbarna på klassfest.

Lördagen spenderade vi med Daniels mamma och syskon i Härnösand. Vi hann med både shopping och ut och äta god mat på Hamnkrogen. Efterrätten körde vi budget varianten på Mcdonalds, alla som känner mig vet att jag är tokig i deras muffins, tror jag skulle kunna äta hur många som helst. Mot kvällen va vi jätte trötta allihopa men Daniel ville åka in och kolla på cruisingen, så vi åkte in en sväng med Erica Robin och Sofia. Efteråt blev det film hos oss.

Idag Söndag har vi bara tagit det lugnt, vi har inte direkt fått någonting gjort. började med att jag sov till halv ett, och det betyder ju att jag är super pigg nu. sen åkte vi till mamma och pappa och där blev vi kvar i stort sett hela dagen.
men imorgon är det ny vecka och nya mål....

lite bilder från helgen som gått:


En prins på stranden

mama på stranden i ny baddräkt från Lindex. känns lite konstigt med bäddräkt men denna gillar jag skarpt

Visst är det härligt med sommar?

Se och njut

i nya hatten

leker med Barbapapan

De absolut bästa som finns i världen

Syster yster Sofia på cruising

Erica och Robin spanar på gamla bilar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: