Josefins Värld

saknar Daniel...

Kategori:

Idag har vi inte sett röken av Daniel/pappa på hela dagen. Imorse åkte han upp till Härnösand och sen har han farit iväg på jobb, vi brukar ju ha så mysigt på Söndagarna, känner att man blivit van med det för det känns riktigt tråkigt nu när man inser att imorgon börjar ny vecka, med jobb jobb jobb för Daniels del. själv har man ju äran att få ta hand om våran underbara prins♥ Känner att det skulle jag inte byta bort för allt i världen, det va roligt at jobba en dag men jag känner att jag absolut inte är redo för jobb ännu, mitt jobb för nuvarande är att bara vara mamma, inte stå och sälja en massa skor...

Har haft en mysig dag hos mamma och pappa idag, är så skönt att vara med mamma, man har verkligen service till 100%. Jag har hunnit att städa ur min gamla lekstuga, om jag bara får tid ska den målas och inredas, men viktigt att alla mina gamla saker blir kvar. Det blir ju så mycket roligare då :)

Just nu ska jag och Elias packa ihop oss och fara hem...
Ciao


Prinsen invigde sin pool idag. Han är så underbar♥


på kvälls promenad med mamma och mormor


Glad prins


Såhär hemsk har jag sett ut hela dagen med mina mysiga Hello Kitty byxor, men för tusan det är ju Söndag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: