Josefins Värld

Lite bilder från hemmet i förvandling-fortfarande

Kategori: Hemma hos oss


Kopp med vita rosor och ljus, tycker det är perfekt att göra såhär med rosor som nästan är döda och har" nickat"


hittade denna igår på Reginalds i Sundsvall för bara 88 kr som hittat eller hur?


Dålig bild, men detta är lampskärmen som jag sytt idag. blev helt ok tycker jag


Byrån som vi just nu har i sovrummet. pigtittaren har jag haft då jag var liten, och ljusstakarna är från Ikea, för att piffa till dem lite så har jag hängt på små pappers hjärtan, de tipset har jag tagit från Idas blogg.

Kommentarer

  • IdaB säger:

    Vad roligt att du hittat nått i min blogg som du gillar :)

    Snabbt o enkelt så blev det nya ljustakar liksom :)

    Ha en bra dag!!!

    2008-06-11 | 08:33:26
    Bloggadress: http://www.backeus.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: