Josefins Värld

inte trött

Kategori:

Mamma och Sofia har precis farit hem, vi har haft tjejkväll med godis och film, Vi såg filmen the Heartbreak kid, helt ok faktiskt. Daniel är ute med grabbarna och fiskar, tycker att han borde komma hem snart, jag är uttråkad och inte ett dugg trött, kan ju bero på att jag sov får länge idag....
önskar att jag bara kunde dra på mig pyjamasen och krypa ner bredvid prinsen, men som sagt finns inte en chans att jag somnar. detta ska jag aldrig göra om, att sova till 12.30 är för länge.

imorgon kommer Elias farmor och lilla farbror Axel hit, jag tror vi ska ha en riktig myssöndag med lite loppis besök och sen mat. annars så ska jag bara ta det lugnt imorgon och absolut inte sova länge... det är skärpning Josefin som gäller.

Ser redan fram emot nästa helg då vi ska till Östersund på Frösö zoo med familjen Brandsaeter. ska bli så roligt att se Elias reaktion på alla djuren.

Nä nu ska jag se om jag får tag på älsklingen, men känner jag han rätt så fiskas det nog ett tag..

    Kram J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: