Josefins Värld

Idag har prinsen namnsdag!

Kategori:

Idag har våran lilla prins Birger Elias namnsdag, närmare bestämt Birger. Mormor hon uppmärksammar allt, så självklart fick Elias paket av mormor. det var en underbar napp glas burk från CULT design, helt förtjusande är den och helt i min smak. Tack snälla underbara mormor♥

Annars har vi inte gjort mycket idag, vi åkte in en snabbis till stan och gick på room. Sofia skulle köpa Marimekko tyg som hon ska göra en tavla av. Själv hittade jag jätte fint tyg till Elias som jag ska sy kuddar till spjälsängen av.
Har oxå hunnit med att hämta ut ett Hm paket. äntligen har mina svarta espadrillos kommit, helt underbara, dessa ska slitas dag ut och dag in, helt klart en av mina stora sommar favoriter. passar lika bra till vardags som till fest.

Just nu dags att röja lite här innan Daniel kommer hem och får ett bryt på mig...
// J


Tyget jag köpte till Elias idag


Napp burken som Elias fått av mormor


Mina svarta Espadrillos ♥älskar♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: