Josefins Värld

hemma igen

Kategori:

Nu är vi hemma allihopa igen. va riktigt skönt att gå på stan i lugn och ro. Elias verkade ha det skönt oxå, först låg han och lekte i vagnen sen somnade han och sov sedan resten av stads besöket.
Hittade en jätte fin tröja till Elias på Exit, på rea va den dessutom, Jag kan bli tokig på all rea specciellt sommar rea, gillar inte alls när rean tar upp en hel butik. Det blir lixom så stökigt. Förstå mig nu rätt självklart handlar jag oxå på rea men föredrar en välstadad organiserad rea butik med inte bara rea

Hittade ett linne från Svea och en tröja från Odd Molly till mig själv, Rea va det på dem oxå. Tänkte köpa ett vitt bas linne  från by malene birger men av nån anledning snålade jag ur, dumma mig, det va ju så bra material i det, ganska dyrt men vad tusan vita lite längre linnen kan man ju ha i flera år, ska se om det blir att inhandla det i veckan- om det finns kvar.
Hittade en tunika på Åhlens i rött retro tyg, faktiskt väldigt gullig och den passar perfekt till tights och ett par vanliga ballerina, ganska starka färger och mönster va det på den, hoppas att jag inte tröttnar på den efter en gång, det skulle vara så typiskt mig.

Hann med att äta lunch/middag med mamma och Sofia, riktigt mysigt, vi gick förbi en massa restauranger med uteplats, gud så härligt det såg ut, bara det inte vore så förbannat kallt. man har ju ingen lust att ha Elias ute sålänge. Bara värmen kommer så kommer det bli masor av härliga ute restaurang besök i sommar.

Just nu dags att fika, sen mysa framför tvn

// Josefin

Kommentarer


Kommentera inlägget här: