Josefins Värld

Godmorgon härliga Måndag

Kategori:

Idag har vi tagit sovmorgon till 10.30. skönt! Vi funderar lite fram och tillbaka på vad som ska hända idag, måste iallfall åka och köpa barnmat till Elias.

Ringde alldeles nyss och la ett bud på en tomt, Nu blev alla super nyfikna eller hur?? Men denna gången ska vi vara lite hemlighetsfulla... är inte alls säkert att det blir nått heller med tanke på att jag la ett ganska lågt bud... Det är absolut inte så att vi ska bygga hus nu men antagligen i framtiden. Blir det denna tomten kommer det att bli ett funkis hus som Daniel så gärna vill ha. Och jag kan ju inte direkt säga att jag har nått emot det:)

Min kamera har gått sönder! Står linsfel på den. Typiskt att den går sönder till semestern. Ska antagligen tvinga ut Daniel ikväll och titta på en ny. man blir ju alldeles ställd då man inte kan ta några kort på prinsen.

Ha en härlig start på veckan, och kom ihåg att le och va glada. livet går inte i repris

 Kramar Josefin

Kommentarer

  • emma säger:

    ni kan få köpa min kamera om ni vill, använder den inte ändå:P Kramkram

    2008-06-30 | 18:15:45
    Bloggadress: http://nummer18.blogg.se/

Kommentera inlägget här: