Josefins Värld

Full fart mot helgen...

Kategori:

Blev inge blomplant inhandlat idag men en massa andra saker till Elias. Riktigt roligt att gå på stan va det oxå eftersom Daniel följde med och inte va tvungen att jobba sent. Vi köpte ett par "riktiga" skor till Elias, lilla hjärtat börjar bli stor:) Köpte lie nya basplagg från Polarn o Pyret och lite rea kläder från Exit.
Köpte ett par nya tygskor till mig själv- på Daniels begäran, mina gamla luktar tydligen inte så gott, trots tvätt i maskinen, men vad gör man jag gillar ju tygskor.. Ett par nya är iallfall inhandlade på skopunkten för 199 sek som hittat!

Nu ska Daniel tydligen städa, och jag ska läsa Mama tidning

Tack och God natt
  Kramar


Träffade mormor och Moster idag för en snabbfika på Mcdonalds, självklart åt jag en muffins. elias har på sig min favorit body och mössa från Villervalla.


Mitt skofynd från Skopunkten. 199 sek. De ser lite breda ut på bilden men passar mig utmärkt och jag har riktigt smala fötter, får hoppas att de inte går ut mycket.


Elias söta adidas skor


Skona skulle självklart testas, Ni får försöka tänka bort mina gräsliga pyjamasbyxor.. Alltid när jag kommer hem från stan eller dylikt börjar jag med att tvätta händerna- noga sen hoppar jag i mina super sköna men jätte fula pyjamasbyxor, Oftast klär jag om Elias oxå till nått mjukare och självklart tvättar jag hans händer. Många kallar mig nojjig men Elias har ju inte direkt varit sjuk nån gång heller...


Så underbart söt. Min prins mitt allt. jag älskar dig så.


Detta ska jag göra nu...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: