Josefins Värld

Fixardag

Kategori:

Idag hade jag tänkt tvätta nån maskin och fått bort lite tvätt till midsommar- men insåg snabbt att sköljmedlet var slut och jag orkade bara inte fara och handla nytt. så tvätten får vänta tills imorgon.

Jag började istället att fixa och dona i Elias rum som jag aldrig blir riktigt nöjd med. Men nu känns det som att det håller på att lösa sig, jag bytte till vita gardiner+ vit hissgardin känner att det blev lite mer av våran stil nu det vill säga allt i vitt...
Möblerade om lite hyllor och småsaker oxå. Jag är så glad att jag har köpt nästan alla Elias små möbler från Sia, jag bara älskar deras barn sortiment. dyrt när det skulle inhandlas men det va absolut värt det. Jag har ställt in Elias säng i sitt rum nu ett tag Lillhjärtat sover ju bara med oss än ( och så vill jag ha det) så den tar bara upp plats i onödan i vårat sovrum.
Har tittat runt lite på växa/junior sängar men inte hittat nån som jag riktigt gillar, vet dock vart det finns en som står på önskelistan.. nämligen i Daniels brors rum.. får väl skicka Elias till farmor och blinka lite med ögonen..

Nu ska hjärtat få lite mellis sen ska vi en sväng till stan

 Ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här: