Josefins Värld

En helg med massor av underbara stunder!

Kategori:

Denna helgen har gått alldeles för fort, och imorgon börjar en ny vecka- igen.
Daniel han startar veckan med att åka bort och jobba i tre dagar, så jag och Elias får försöka klara oss själva.. vi ska antagligen fördriva tiden med att springa på en massa loppisar och leta massa fynd.

Lördagen va helt underbar. Vi åkte upp till Höga Kusten med Erica och Robin och åt super god mat, dessutom fick vi ett superbra bord med utsikt över bron. Bordet va lite på sidan om så det passade superbra eftersom prinsen såklart oxå va med. Efter maten passade Erica och Daniel på att kolla om de hade barna sinnet kvar i lekparken, och uppenbarligen så hade de det..
Efter mat och lekpark passade vi på att hälsa på Daniels mormor och morfar, När vi kom dit insåg jag att de för tusan bor i en sån herrgård som jag vill ha, tänk så många gånger man varit där men aldrig tänkt på det, underbart hus har de iallfall:)
Passade på att fråga dem om de hade nån gammal stege eller gammalt fönster som de inte ville ha kvar, tyvärr ingen stege och de gamla fönstren va för stora attans! Men en underbar gammal barnstol fick vi till Elias tack snälla Daniels mormor och morfar♥ Vi ska vårda den ömt.
På hemvägen åkte vi in till Katja, Jimmy och prinsessan Ebba. Katja va riktigt tjockis nu, hoppas bebis kommer snart.
Efter den här dagen kan man bokstavligt säga att hela familjen somnade då vi kom hem, jag han typ inte ens ta bort sminket......

Idag har det nog varit värme rekord i Sundsvall. Fy tusan vad varm det varit. Vi åkte till och med ner på stranden för att få lite blåst på oss och tro det eller ej men folk badade. Tyckte så synd om Elias då det va så varmt, men han verkar klara det bra, nu när sommaren kommer är jag glad att jag alltid gett Elias flaska sen han va liten, ( jag har ju självklart ammat hela tiden oxå) det underlättar verkligen nu då man ska få i honom vatten, han bara älskar att leka med vattenflaskan, underbara unge.
Idag har jag för första gången någonsin ätit en tunnbrörulle, helt ok faktiskt!
Har fått lite egentid idag oxå och planterat blommor ute. Daniel passade på att vara med prinsen och ge honom mat... kladdigt värre. Men vad gör det?? jag älskar mina prinsar över allt♥

Just nu dags att checka av med Daniel så bilen har bränsle och allt annat är ok tills han kommer hem på Onsdag
Jag önskar alla en trevlig natt
  // Josefin

Bilder från helgen:


På Höga kusten

Underbar utsikt

mamma och prins

Min underbara älskling

Det underbaraste som finns

pappa och mamma

♥Kärlek♥

Robin med "nya" väskan

Erica och Daniel leker i lekparken

Bästa vänner för alltid♥



pappa matar mig:)



kladd kladd

Kommentarer


Kommentera inlägget här: