Josefins Värld

dags att sova...

Kategori:

dags att lägga sig nu annars kommer jag vara som en zombie i morgon.
Eiias har börjat vakna lite tidigare på morgonen och mamma har börjat vara uppe längre på kvällarna inte direkt en bra kombination....

Idag har vi både hunnit med promenad och att sy gardiner. Hittade så snygga gardiner på Nordljus i Njurunda bommen, men de var superdyra men såg inte alls för invecklade ut att sy så jag tänkte att jag kanske testar då jag får tid, senare va jag in på Idas blogg och såg att hon hade sytt nästan likadana, så då va ju motivationen där direkt.  Måste säga att de blev riktigt bra, helt i vitt såklart. Daniel trodde till och med att jag köpt dem så alldeles kass på att sy kan jag ju inte vara.??

Imorgon ska vi ha lite mamma/barn fika/lunch med Ingela och Maria+ bebisar så roligt sk a det bli.  Känns som det är jätte längesen jag träffade Ingela. Men tyvärr blir det ju oftast att man inte hinner träffas lika mycket på sommaren- fast det är då man tycker man borde ha tid pga semester och så, men oftast är man ju bort rest eller så har man så mycket annat som ska göras, det är ju så lyxigt då man får ha sin älskade hemma. Alla vänner och bekanta där ute blir vi lite osynliga nu på sommaren vet ni vad det beror på.. vi njuter av varandra och våran bästa underbaraste son.

Nä nu är det verkligen dags för sängen

  God natt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: