Josefins Värld

barnvagnar hit och dit

Kategori:

Alla som känner mig vet ju att jag är totalt besatt av barnvagnar, jag har ju just nu 4 stycken som jag faktiskt använder.
Men till och med jag kan ju känna att nu börjar det gå till överdrift, därför har JAG läs jag utan att prata med min man ( som i övrigt håller på att bli tokig på alla vagnar) bestämt mig för att sälja 2 av dem kanske 3 om jag inte drabbas av total separations ångest. högst upp på önskelistan står nog faktiskt en Bugaboo, jag har alltid tyckt att de har varit fina men aldrig kommit mig för att köpa en. Men nu kanske det är dags och tänk om jag skulle bli så nöjd att jag kan ha den tiden ut då Elias sitter i vagn. Vet inte riktigt hur jag ska lägga fram detta till Daniel bara.
Det här är en av andledningarna till att jag absolut skulle kunna tänka mig ett barn till, jag bara älskar baby saker!!

Så nu alla som frågar hela tiden om vi ska ha mera barn fick nu svar på frågan. Visst ska vi ha ett till barn- nångång men absolut inte nu, Elias är mitt allt och jag vill lägga all energi och tid på honom bara honom. Hur kan man egentligen fråga om vi ska ha barn igen snart Elias är ju för tusan inte ens 8 månader. eller ser jag väldigt tjock ut??? tål att funderas på.

Nu ska jag kolla om min kära syster är på väg hit. Gjorde en super bra deal med henne. Hon ska hjälpa mig städa mina garderober och jag ska bjuda ut henne på mat. Jag undrar om hon verkligen vet hur stökigt jag har det i skåpen??? stackars flicka hon kommer få en chock.. och kanske blir jag skyldig mer än en middag..

Ciao på en stund

Kommentarer

  • marica säger:

    Vi kör ju Bugaboo, Finns ingen bättre vagn om ja ska va ärlig. Byter inte den mot alla vagnar i världen :) Helt klart bäst :) Hoppas allt är bra med er annars!



    2008-06-17 | 19:09:09
    Bloggadress: http://l0veli.devote.se
  • Sara säger:

    Köper ju gärna en av de där vagnarna tills i oktober =) kommer ju att behövas! kommer hem 6 juli så får vi ses då! om inte ni kommer till stockholm innan!

    2008-06-18 | 14:14:11

Kommentera inlägget här: