Josefins Värld

Äntligen!

Kategori:

Idag har äntligen mitt efterlängtade bubbel badkar kommit:) Nu gäller det bara att Daniel får tid att sätta dit det. Ingen direkt brådska i värsta fal får det vänta tills slutet av semestern. Jag ska ta så många härliga bad till hösten/vintern med massor av härliga badbomber.

Idag har vi varit på Birsta City typ hela dagen, på slutet längtade vi hem båda två. Men vi gjorde då ett och annat inköp. Elias köpte pyjamas, jacka och tröja medans jag hittade en svart midjehög kjol(lindex), vitt linne(jc,man kan aldig få för många),blå topp(h&m),armband(h&m),hello kitty mysdress(h&m), vit tunika(Cubus) och lite underkläder (lindex). Typiskt att man inte har nån kamera då skulle ni ha fått sett bilder.

Så fort en ny kamera är inhandlad så ska jag visa lite interiör bilder från Elias rum, ni måste ju bara se hur underbart bra Elias klädskåp blev, precis som jag ville ha det. Lapptäcket jag köpte på loppis för 50 sek blev oxå jätte bra, just nu använder jag det som sängöverkast på Elias säng.
Daniel åkte iväg idag och tänkte handla en ny kamera åt mig idag, det va bara det att jag kan inte bestämma mig om jag vill ha en "vanlig" eller en system kamera. System knäpper ju mycket bättre bilder men nackdelen är ju att de är ganska stora. Ska försöka fundera tills imorgon så får vi se hur det blir med saken. Men visst är Daniel underbar som alltid ser till så vi har det bra♥

Njut av dina älskade!
 kramar J


Mitt Bubbelibubbel badkar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: